tirsdag 22. april 2008

Profilintervju med Anders B. Os


Navn: Anders
Alder: 23

Hva driver du med til vanlig?
Jeg er 1. Sekretær på Lovisenberg sykehus.

Hvilken farge er det på tannbørsten din?
Den er hvit og elektrisk.

Hvorfor forkynner du?
”Jeg klarer ikke å la vær å fortelle om det jeg har sett og hørt”. Og fordi jeg ikke er flink til å synge. Første sangøvelse jeg var med på, så spurte dirigenten etter oppvarmingen om jeg kanskje kunne være med å hjelpe teknikeren.

Hvis du var ungdomsminister for en dag, hva vil du gjort?
Jeg hadde sikkert drukket masse kaffe, sittet i bil og i møter. Men jeg skulle prøvd å vært en idealist.

Kristen helt (bortsett fra Jesus)?
Edin Løvås.

Hva syns du om Unite Oslo?
Fantastisk behagelig. Som en Oase i Afghanistans kryssild. Det første jeg la merke til var den gode stemning. Virker som en gjeng smarte folk som er ydmyke og selvransakende.

Ingen kommentarer: